top of page

Benvolgudes  a Capacit@!

Què és Capacit@?

Capacit@ és un projecte

que crea cursos en línia

per a persones amb

discapacitat intel·lectual.

Com són els

cursos de Capacit@?

Gratuïts.
Els cursos
no et costaran diners.

Asincrònics.
Pots fer els cursos al teu propi ritme
i sense pressa.

Accessibles cognitivament.
Els cursos estan
en Lectura Fácil.
Les activitats
del cursos 
són fàcils d'entendre.

Il·limitats.
Pots repetir el curs
tantes vegades
com vulguis.

Alguns exemples 
de les coses que podràs
aprendre amb els cursos són:

Què pots aprendre

amb Capacit@?

Mantenir una vida saludable 
i millorar el teu estat físic.

Fer servir aplicacions 
del telèfon mòbil.

Utilitzar els bitllets

i les monedes 

quan vas a comprar.

Aprendre sobre malalties

o trastorns mental

i les drogues més comunes.

Vols saber

quins altres cursos

hi ha?

Clica sobre el botó
de la dreta
i apunta't al curs
que t'agradi més!

La Maria diu:

Amb aquest curs

puc veure 

els meus propis resultats

i aprendre

dels meus errors.

L'Albert diu:

Els cursos de Capacita

m'ajuden a estudiar 

des de casa

jo sol.

En Joel diu:

Els cursos m'ajuden 

a sentir-me

més segur

amb l'ús

de les tecnologies

Què diuen les persones que han fet cursos
de Capacit@?

Imatges autèntic_edited.jpg

Qui fa
Capacit@?

El projecte Capacit@

està creat per:

Dincat Federació

Aura Fundació

FLC_V_Col·laboracio_Cat 2021_CMYK.jpg

Vols estar informada
de les últimes novetats
de Capacit@?
 

Escriu a baix

el teu correu electrònic

i t'enviarem informació sobre:

  • Nous cursos.

  • ​Altres novetats 

    sobre el projecte.

Escriu al xat

si tens algún problema.

Gràcies per inscriure't!

bottom of page