top of page


Benvinguts
a Capacit@!
Què és Capacit@?
Capacit@ és un projecte
que crea cursos en línia
per a persones amb
discapacitat intel·lectual.

Com són els
cursos de Capacit@?

Gratuïts.
Els cursos
no et costaran diners.



Asincrònics.
Pots fer els cursos al teu propi ritme
i sense pressa.

Accessibles cognitivament.
Els cursos estan
en Lectura Fácil.
Les activitats
del cursos
són fàcils d'entendre.
Il·limitats.
Pots repetir el curs
tantes vegades
com vulguis.
Alguns exemples
de les coses que podràs
aprendre amb els cursos són:
Què pots aprendre
amb Capacit@?


Mantenir una vida saludable
i millorar el teu estat físic.

Fer servir aplicacions
del telèfon mòbil.

Utilitzar els bitllets
i les monedes
quan vas a comprar.

Aprendre sobre malalties
o trastorns mental
i les drogues més comunes.
Vols saber
quins altres cursos
hi ha?

Clica sobre el botó
de la dreta
i apunta't al curs
que t'agradi més!
Què diuen les persones que han fet cursos
de Capacit@?

bottom of page









